10/07/2013

Patagonia Bowery


Purveyor of some of the finest outdoor gear on the market, Ventura-based Patagonia has grown from a couple of climbers banging hammers in a shed to a worldwide leader in the apparel industry. While paying homage to its roots with a recent heritage collection, the brand is continually focused on the future with an emphasis on both technical innovation and also one of the most comprehensively sustainable approaches to business. Patagonia now opened the first of the brand's surf outposts on the East Coast here in New York City. Welcome to NYC.
 いよいよ、パタゴニアが来てくれました。それも、サーフショップとして!
私個人では、まっ普通に好きなブランドですが。。。。と言うか好きですが、東京では余りの人が着ているので、 自分としては”まっ”っと言っているだけです。
最近、heritage collectionからのポンチョcagouleも、大変高値でしたが購入しましたし、自分では、はっきり言って、何をどれくらい持っているか把握していない程持っています。Patagonia好きです。。。
そんな私が、今回とても嬉しいのは、東海岸で初めてとなるサーフ提案型ショップがオープンした事です。
店内は、Patagoniaのウエットがフルラインナップ並び、フィンを初め色々な小物系グッズも展開。その中でも、Patagoniaが誇るFCのボードも購入できるという嬉しさ。これっ、日本の皆さんにはたまりませんよね?是非ニューヨークに。

313 Bowery, New York City

 
patagonia-bowery-surf-1.jpg


patagonia-bowery-surf-3A.jpg


patagonia-bowery-surf-2A.jpgpatagonia-bowery-surf-2B.jpg







No comments:

Post a Comment