4/12/2012

2013 Mercedes-Bentz G500

I have been a big fan of G-class for a long time, especilly since I moved to NY. I liked them also when I was in Tokyo, but somehow this vehicle looks better here. 
I have thought about getting one for few years, but this stupid mind said, Mercedes-Bentz may change the model soon which will be pretty non-sense to think they will change it since they have not made any major changes since their debut in 1979.
It is beautiful, but I prefer G65 AMG if i am getting one.
This is the way I talk everytime seeing releasing the new G-class, just mumbling myself.
It is beautiful though.

2013年、G-CLASSが、発表されました。この車、大好きなんです。特にニューヨークに来てから、益々好きになりました。東京の時も好きでしたが、東京は走りすぎ。スペシャル感がない。。。。
1979年の発表以来、このスタイルを続けているベンツ。発表毎に買おうか?などといっつも呟いています。でも買うんだったら、G65 AMGだよな。。。。。。。いつも独り言は、ここに辿り着きます。
って言うか、どうやって資金を調達するのかを考えないと。
でも買うんだったら、マットブラックにするか。。。。。。いや、時代遅れか?
でも、格好いいですね。









No comments:

Post a Comment