8/27/2014

Lost Paradise

I have some dream that would be nice to reach out and bring it home.
that wish lists may change time to time just because you think, behave differently depends on where, how old, you know what I mean...

but one thing has not changed much for a long time would be showing off my skill to beautiful girls and impress them really.

Eli Reed, the pro skateboarder seems to accomplish this mission at young age and made it really cool.

This is my dream.


私は、常に幾つかの夢があります。どちらかというと、達成可能な事ばかりかな?

夢の内容は、常に変化するものばかりです。生活環境、年齢などが変われば、夢も変わっていきます。

その中で、常に安定して大きな夢として存在する物事が有ります。

その事を、私が尊敬をするプロスケーターの、Eli Reedがスマートにやってのけました。


これが、私の夢です。 


No comments:

Post a Comment