11/28/2011

London- Enjoyed so much!! ロンドンに行ってきました!!

Exactly 12:00 pm at BIG BEN!! きっちり12:00に見てきました!!(偶然)

So England!!きれいな建物ですよね!!



We found classic Black cab. I still prefer this type 今は少なくなった、昔のブラックキャブ・タイプ



I could not find classic double decker.... ダブルデッカーは、昔のタイプが無かったEncountered with real tweed run near Buckingham palace!! バッキンガム宮殿近辺で、本物のツイードランに遭遇!!Probably over 400 people with tweed!! 400人以上は、参加していた!!







This is my XC70 VOLVO in New York 初公開、私の愛車In LONDON, XC70 VOLVO becomes an ambulance car!! ロンドンでは、救急隊用の車だった!!
















No comments:

Post a Comment